Проект «Думка населення України щодо популярності торгової марки та комерційного найменування" FORBES "»
Термін реалізації проекту: вересень-жовтень 2009р.
Менеджер проекту – Олеся Трофименко.
Метою дослідження є визначення міри відомості торговельної марки та комерційного найменування «FORBES» і продукції, яка маркується вказаною торговельною маркою, серед населення України.
Об’єктом дослідження є міське населення України у віці 18 років і старше.
Завдання дослідження:
1. З'ясувати міру поінформованості населення про торговельну марку і комерційне найменування «FORBES» і продукції, яка маркується вказаною торговельною маркою:
- поінформованість про існування торговельної марки «FORBES»;
- поінформованість про власника прізвища і торговельної марки «FORBES»;
- поінформованість про товари/послуги, які надаються під торговельною маркою «FORBES»;
- термін поінформованості населення про торговельну марку "FORBES";
- джерела поінформованості про торговельну марку «FORBES»;
- поінформованість про рекламу якої-небудь продукції/послуг під торговельною маркою «FORBES»;
2. Проаналізувати специфіку сприйняття товару "FORBES" і його продукції/послуг:
- визначити, з якою продукцією/послугами населення асоціює торговельну марку "FORBES";
- термін користування населення продукцією/послугами під торговельною маркою "FORBES";
- визначити, з яким підприємством населення асоціює продукцію/послуги під торговельною маркою «FORBES».
Результати проекту
У процесі дослідження було опитано 500 респондентів в п’яти обраних містах – Києві, Одесі, Харкові, Львові та Донецьку (в кожному місті було опитано по 100 респондентів).